spacer po Pradze



     Dziś jeszcze kilka zdjęć z Pragi. Także z mojego poprzedniego wyjazdu. Tak jakoś zebrało mi się na wspominki.
Wczoraj można było odnieść wrażenie, że trochę narzekam na to miasto, a ja je naprawdę polubiłam.
To świetne miejsce na krótki wypad, jest blisko i można tam dojechać pociągiem za marne grosze, kupując bilet do granicy, a następny dopiero w Czechach. Jeśli traficie na przekupnego konduktora, pojedziecie jeszcze taniej, szczególnie jak sam wam zaproponuje. :) Z noclegami też nie ma kłopotu, poza centrum można znaleźć miejscówkę w okazyjnych cenach a metrem szybko dotrzecie do interesujących miejsc. 
Komunikacja miejska w Pradze jest całkiem dobrze zorganizowana, może nie aż tak jak w Londynie ale w porównaniu z naszymi krajowymi standardami łatwo wpaść w podziw.
Zawsze jednak mnie zadziwia, kiedy okazuje się do większości miejsc można dojechać metrem a tramwaj przyjeżdża średnio co 3 minuty... 

Jedno jest pewne. Nie da się poznać go w ciągu jednego dnia lub dwóch.
Chodźcie na spacer...




Prześlij komentarz