Podróże 11/2013


Ledwo wróciłam z wakacji, a już zaczęłam rozglądać się za pomysłem na następne. Niewyczerpanym źródłem inspiracji, studnią bez dna są dla mnie oczywiście Podróże. W tym miesiącu znalazłam tam kilka artykułów o Meksyku. Myślałam początkowo, ze to trochę za dużo, szczególnie, że na razie tam się nie wybieram, ale okazało się to tak fascynującym miejscem, że w tej chwili, wydaje mi się to zdecydowanie za mało. A wspomniane reportaże tylko rozbudziły moją ciekawość. Świetny jest też artykuł o Poznaniu.W tym roku koniecznie musimy się tam wybrać. Sprawdzimy czy to miasto rzeczywiście ma taki klimat, tyle w nim ciekawych miejsc i wyjątkowych restauracji i kafejek. Jest te z coś o moich ukochanych Włoszech, a konkretnie o Florencji i parę słów uwielbienia dla włoskiej kuchni.

Prześlij komentarz