długie zimowe wieczory


Mam dla Was dziś propozycję na długie zimowe wieczory. Jeśli tak jak dla mnie panująca pora roku jest dla Was źródłem cierpień i depresyjnych nastrojów, bo wychodzicie z domu i wracacie w nocy, przemakają Wam buty a autobusy notorycznie zakopują się w zaspach, znalazłam coś co być może poprawi Wam humor.
Już teraz myślę o zbliżających się cieplejszych miesiącach i planuję wakacje. Dla poszukiwania inspiracji warto sięgnąć po czasopisma podróżnicze, w których można znaleźć ciekawe informacje, piękne zdjęcia i fascynujące relacje z bliższych i dalszych, mniej lub bardziej egzotycznych podróży.

Ja zaprenumerowałam jakiś czas temu magazyn pt. "Podróże", które okazały się strzałem w dziesiątkę. W ostatnich numerach można m.in znaleźć wywiad z Tomaszem Gudzowatym, genialnym fotografem i przy okazji podróżnikiem. Jest relacja z wyprawy rowerem przez Tajwan  czy pociągiem przez Indie. Cały świat w zasięgu ręki. Ten bliższy także. Są pomysły na City Break, zaproszenie do Koszyc,Krakowa, czy nietypowe zwiedzanie Górnego Śląska. A także urokliwy spacer po zasypanych śniegiem Tatrach... Niezłe źródło informacji, podanych w przystępny i apetyczny sposób. Ciekawa szata graficzna, świetne fotografie. Dobry sposób na spędzenie wieczorów takich jak dziś...











Prześlij komentarz